Supererbjudande hos blingo just nu!



Blingo firar 3 år!



Detta firar vi med trippel värdinnerabatt & superfina blingodesignade muffinsformar & servetter!
¨






måndag 23 februari 2009

Mys, bus & hemmakvällar!





















Denna helgen har vi bara varit hemma och softat! Siri's näsa har runnit konstant men trots allt har hon varit full av bus som vanligt.

På fredagen var jag och Siri ensamma hemma med vovven. Såg på Lets Dance och däckade i soffan strax efter Siri lagt sig kl. 19.00, vilken soffpotatis man blivit. Så det blev inte så mycket fredagsmys...

På lördagen blev det räkfrossa och melodifestival! Räkorna var delikata som vanligt men melodifestivalen fick mig att slockna i soffan innan omröstningen, kände mig lite halvtråkig men de tidiga mornarna tar kål på mig! För tillfället så är det upp kl. 7, vardag som helg, och sen är det full rulle med kurragömma, tittut, dans, lek och allt som hör en 1-årings vardag till! Tröttsamt men härligt... Den nya upptäckten är skor! Mammas, pappas, eller hennes egna, hon bär runt dem i hela huset, så snart får vi ta en tripp till Ikea och inhandla ett skoskåp.

Siris pappa hade lovat att vi skulle borra upp en hylla, en spegel och lite annat eftersom det fortfarande ser ut som vi precis flyttat in, så hela eftermiddagen fixa och dona vi lite! Långt ifrån färdigt men lite bättre!

Söndag:

Mormor va här på besök hela dan, drack kaffe & tog det lugnt, ännu en dag. Passade på att röja undan i förrådet, så nu kommer man in där i varje fall.

1 kommentar:

  1. Åh räkor.. så gott.. Själv skulle vi beställa mat men allt jag ville ha var där mjölkprodukter i så jag blev så jäkla sur och fick köra till ica och handla så jag kunde göra en pizza med sojaost på.. ett stort misstag.. men nu vet jag iaf att sojaost inte smakar mums.. hmmm
    Kram på er

    SvaraRadera